KRUPS a Nadační fond Veroniky Kašákové:
Pro lepší budoucnost dětí
Pokud si něco opravdu ze srdce přejete, můžete to díky spolupráci se správnými lidmi dokázat. V pondělí 17.10. nás o staré pravdě přesvědčila spolupráce Nadačního fondu Veroniky Kašákové a značky KRUPS. Po vzoru úžasné Veroniky Sovadiny Kašákové, která se dokázala se svým osudem poprat a dnes je pečující maminkou, úspěšnou podnikatelkou a osobou, jež podává pomocnou ruku těm, kteří ji potřebují, se značka KRUPS rozhodla svému projektu dát charitativní přesah… a konečně můžete vidět výsledek.
„Dát spolupráci hlubší přesah, idea, která mě přivedla k nápadu vytvoření kalendáře pro rok 2023! A tak na podzim roku 2021 započala realizace kalendáře pro Nadační fond Veroniky Kašákové. Vymyslet obsahově silný celoroční koncept, zapojit do něj zajímavé osobnosti a komunikovat to široké veřejnosti se zdálo možná původně jako velká pohádka, ale díky píli a motivovanému přístupu všech zúčastněných se představa stala skutečností a kalendář právě držíte v ruce.“ upřesňuje Kateřina Holíková, produktová manažerka značky KRUPS.
KALENDÁŘ PRO ROK 2023, jehož výtěžek poputuje na účet Nadačního fondu Veroniky Kašákové (NFVK), je již pokřtěn a v příštím roce vám může dělat radost – každý měsíc je pojat jako osobité umělecké dílo.
KRUPS
Společnost Groupe SEB, kam spadají značky KRUPS, Tefal, Rowenta a WMF, má ve své struktuře prostor i pro nekonvenční spolupráce, které můžou pomoci potřebným. A tak vznikl na konci roku 2021 dobročinný projekt s názvem Kalendář pro rok 2023, jehož komunikace probíhá na sociálních sítích po celý rok 2022, aby jeho výtěžek byl co nejvyšší.
Na Instagramu značky @KRUPS_CZSK jsou uveřejněny dosavadní měsíce. Leden nemohl ztvárnit nikdo jiný než překrásná patronka celého projektu – Veronika Kašáková, která dává měsíci lednu duši plnou odvahy, extravagance a očekávání. Únor s příslibem větší pohody a láskou k teplu domova rozezněla violoncellistka Terezie Kovalová, v březnu převzal kávovou štafetu v duchu uvolněnosti moderátor Evropy 2 Petr Říbal. Duben okouzlující herečky a moderátorky Terezy Kostkové na vás dýchne až hollywoodskou atmosférou – jako byste se právě dívali na filmové plátno, protože spojení krásné ženy a kávy tvoří přímo uměleckou scénu. V květnu doslova rozkvetla influencerka Zuzana Pudilová, červen roztančila moderátorka TV JOJ Alexandra Orviská a o letní vibrace se postarala modelka Andrea Bezděková a slovenská make-up artistka a hairstylistka Lucie Sládečková. Podzimní tóny v kalendáři zní od energické rapperky Šarloty Blakk alias Sharlota a intenzivněji se do tmavých říjnových dnů ponořil oblíbený televizní moderátor Karel Kašák, avšak podzimní splín rozhodně nečekejte… Hluk a rušnost moderního města na chvíli v listopadu přeruší atraktivní influencerka Lucia Hrušková alias Lucy Pug a na vánoční atmosféru opět navnadí noblesní Veronika Kašáková, která tak symbolicky rok 2023 uzavře.
Kombinace známých jmen a netradičně pojatá kompozice slibuje velký moment překvapení a výsledek, na který stálo skoro celý rok čekat! Kvalitu projektu navíc hlídal hvězdný tým – o styling se staral návrhář a semifinalista soutěže MasterChef Pavel Berky společně s make-up artistkou Kristýnou Rázkovou, za objektiv se postavila fashion fotografka Lýdia Vyčítalová se světly Antonína Lavrenčíka.
Na oficiálním instagramovém účtu značky KRUPS budeme i v nadcházejících měsících odhalovat chybějící tváře kalendáře.
Objednávka
K dispozici máme 10 kusů kalendáře. Kalendář můžete zakoupit za 500 CZK / 20 EUR.
Veronika Sovadina Kašáková, zakladatelka Nadačního fondu Veroniky Kašákové (NFVK)
NFVK jsem založila na základě vlastní zkušenosti, kdy jsem si v jeden moment uvědomila, že věci, které dělám přirozeně můžu uchopit do celku a dát tomu ještě větší rozměr. Bylo pro mě naprosto přirozené po odchodu z dětského domova se tam vracet, zajímat se dál nejen o děti, ale i o personál dětského domova, který jsem dlouhá léta měla jako svou nejbližší rodinu. Vozila jsem oblečení a lidé kolem mě začali žádat o radu, jak mohou pomoci. Po vydání své první knihy se na mě samotné dětské domovy začaly obracet, a tak jsem intuitivně založila NFVK, kterým sám od sebe přirozeně rostl až do dnešní podoby. Projekty vznikaly samovolně, tak jak jsme na tom společně s chovanci dětských domovů, ale také pedagogů a psychologů usilovně pracovali. Za dnešní podobu NFVK jsem nesmírně vděčná a vím, že děláme skvělou práci. Nápad benefičního kalendáře značky KRUPS mě nadchnul nejen proto, že miluju kávu, ale také mě mile překvapil zájem a tým kolem značky KRUPS. Lidskost a ochota pomoci, která se nám z produkce kalendáře donáší, je tou největší odměnou a motivací pracovat dál. Jsme za to v týmu NFVK velmi vděční. Výtěžek využijeme ve prospěch NFVK projektu Restart, který se zaměřuje na dobu před a po odchodu z ústavní péče, kdy se mladí lidé častokrát ocitají ve velmi nepříznivých situacích a jsou odkázáni jen sami na sebe. Dozorujeme a pomáháme na cestě k osamostatnění a snažíme s jim tento milník co nejvíce usnadnit, ať po psychické stránce, tak po té materiální. Nabízí to, co je pro děti z rodin naprostou samozřejmostí – oporu, zájem a péči, proto jsem NFVK založila. Chtěla jsem, aby každé dítě z dětského domova vědělo, že je pro nás důležité. Děkuju značce KRUPS, že to cítíte stejně a že jste na té cestě s námi, moc to pro nás znamená.